Ecura Bo og Habilitering, region Midt
Ecura er et resultat av flere selskaper som har slått seg sammen for å bygge et kvalitetsorientert norskeid helse- og omsorgsselskap. Vi er i sterk vekst og sysselsetter nå ca 3 500 ansatte fordelt på ulike virksomhetsområder. Våre tjenester omfatter heldøgns tjenester for personer med særlige omsorgsbehov, veiledningstjenester og avlastning, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), hjemmetjenester, vikartjenester for helsepersonell samt poliklinisk rusbehandling (Vangseter). Gjennom "Helsekursportalen" tilbyr vi nettbaserte helsekurs for helsepersonell. Konsernet har virksomhet i hele landet.

I Ecura jobber vi etter verdiene Endringsorientering, Omsorg (av latin Cura), Utvikling, Respekt og Ansvar. Vi skal gi omsorg med respekt og verdighet forankret i gode systemer. Derfor er vi ISO sertifisert både innen miljø, arbeidsmiljø og kvalitet. Som første helseforetak i Norge ble vi også sertifisert for ISO 27001; informasjonssikkerhet i 2020.

Er du vår nye kollega i lederteamet?

Boligleder i Ecura bo og habilitering region midt.

Er dette noe for deg? Ta testen via QR-koden (se bilder) eller klikk HER

Er du drevet av et ønske om å påta deg ansvar og spille en nøkkelrolle i utviklingen av våre ansatte og tjenester? EBH Midt søker en engasjert og visjonær boligleder til å lede, utvikle og effektivisere vår daglige drift i tråd med organisasjonens verdier og overordnede målsettinger. 

Om rollen: Som boligleder vil du jobbe tett med avdelingsleder og fagkonsulenter for å definere og utvikle din rolle, sikre effektiv personallogistikk og økonomisk forvaltning, og garantere at våre tjenester møter høyeste standarder for kvalitet. Du har en avgjørende rolle i å opprettholde integriteten i vårt behandlingstilbud, med ansvar for å lede og motivere teamet mot felles mål. 

Ansvarsområder inkluderer: 

  • Delegert ansvar for personaloppfølging og bemanningsplanlegging. 
  • Daglig ledelse, inkludert økonomistyring og operasjonell effektivitet. 
  • Samarbeid med pårørende og tett integrasjon med avdelingsledelse og faglig støttepersonell. 

Vi ser etter deg som har: 

  • Relevant utdanning innen ledelse, helse eller sosialfag, med relevant erfaring som en mulig erstatning for formell utdanning. 
  • Lederegenskaper med evne til å treffe beslutninger, motivere/veilede og drive endring. 
  • Kompetanse innen IT og systemer, med en strukturert, selvstendig og ansvarsfull arbeidsstil. 

 Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver tilpasset deg og dine egenskaper
  • Gode utviklingsmuligheter i et faglig sterkt miljø
  • Deltagelse på relevante kurs, seminarer og konferanser
  • Ekte påvirkningskraft
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger

Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til en meningsfull hverdag hos oss?  

Send oss din søknad for å bli en del av vårt lederteam.